מכורה לביוטי בוקס? את הקופסה הזו את חייבת להכיר
תשכחי מכל מה שאת יודעת על קופסאות הטיפוח השגרתיות וקבלי את הכוכבת החדשה: הקופסה הורודה של "גוי365". אם כבר התנסית בעבר במנוי ל "ביוטי בוקס" וממש לא משנה של מי, את יודעת דבר אחד – גם הפתעה יכולה להיות מאכזבת. נכון, זה כיף לקבל מוצרים בהפתעה, אבל פחות כיף לשלם כסף מיותר על מוצרים שלא מתאימים ומוצאים את עצמם תקועים על המדף.
נשים רבות לאורך השנים מתלוננות ברשת החברתית על קופסאות שמכילות מוצרים שלא מתאימים לעורן, לגוון שלהן ולסוג הבושם שהן אוהבות. וגם אם כבר הזמינו קופסה שקולעת לטעמן, אז המוצרים לרוב חוזרים על עצמם ולא משתנים. משעמם, כבר אמרנו?
מה כבר אפשר לחדש בביוטי בוקס?
אז הנה הבשורה: קניון הקוסמטיקה אונליין "ג'וי365" של אושיית הקוסמטיקה מיה ארזי, מבקש להחזיר לקופסאות הביטוי את החוויה המרגשת, לצורך כך המותג השיק קונספט חדש של קופסאות "ביוטי בוקס" שהרעיון שלו הוא מארזים חווייתיים בהתאמה אישית.
מה מיוחד בהתאמה אישית? כאשר רצינו להזמין את קופסת הטיפוח, נדרשנו למלא שאלון מפורט הכולל את מגוון סוגי בעיות העור שלנו, ואת כלל הפרטים הנחוצים על מנת שצוות הביוטי יוכל להתאים עבורנו באופן אישי את הבשמים, מוצרי איפור וטיפוח. המוצרים שנקבל בקופסה.
אגב, הופתענו לגלות שלא מדובר סתם במוצרים זולים, אלא בחוויות טיפוח של מותגים מובילים כדוגמת ביופור, כריסטינה, אנה לוטן, רויאל קר, אס.אר קוסמטיקס ועוד. לא עוד מוצרי פארם פשוטים, לא עוד איפור זול ולא תואם אלא מוצרים איכותיים שמתאימים את עצמם באופן מושלם לכל אישה בהתאם לסוג העור שלה. השינוי הוא מרענן בהחלט. רק מי שכבר התנסתה בביוטי בוקס בהפתעה, מבינה למה הקופסה של "ג'וי365" שונה ומפתיעה מכל הקודמות לה.
להתרגש כל פעם מחדש
דמייני את עצמך נכנסת לחנות קסומה שכולה בוורוד. ניחוח בשמים חודר לאפך בזמן שבעלת המותג מקבלת את פנייך בחיוך רחב ומובילה אותך אל תוך הממלכה הוורודה. לאחר מילוי של שאלון מפורט על אודות מאפיינים והעדפות קוסמטיות שייחודיות לך, היא כבר יודעת כעת להתאים לך בדיוק את מה שאת צריכה, בעלות הנמוכה ביותר ובאופן המדויק רק לך.
לאחר שלב התאמת המוצרים לסוג העור שלך, את מקבלת מארז אישי שכולו אהבה, אשר מכיל את פריטי הטיפוח שאת צריכה. המארז מוגש באהבה עטור בעטיפות משי ורודות ומקסימות, דוגמיות ומוצרים משלימים שקיבלת במתנה וגם סוכריות מתוקות לצד אבן חן, בהקדשה אישית, עם סיפור מרגש מגולגל בנייר.
בתוך כל קופסת הפתעות תמצאי 3 מוצרים בגודל מלא, מוצר אחד מוקטן ועוד כ-15 דוגמיות של מוצרים שונים לטובת התנסות. כל התכולה היא בהתאמה אישית ומדויקת לשאלון שהמטופחות ממלאות מראש. המטרה של הדוגמיות נועדה לאפשר להתנסות במוצרים חדשים, אותם ניתן למצוא ולרכוש באתר של החברה, ואפילו לקבל הנחה מיוחדת ששמורה למנויות.
החוויה המרהיבה הזאת מסופקת לכל לקוחה באשר היא אשר מגיעה לקניון הקוסמטיקה הגדול בישראל "ג'וי365" וכמובן נמצאת גם בקליק אחד באתר החברה המונה מאות מוצרים.
למי שלא זוכה להגיע לחנות עצמה, הקופסה מגיעה עם שליח עד הבית תוך 5 ימים בלבד. קיים גם שירות לקוחות שעובד כל יום מ-10 בבוקר ועד 10 בלילה, ואת כל הפינוק הזה תוכלו לקבל במחיר מצחיק של 399 ₪ בלבד לקופסה, המכילה מוצרים במחיר צרכן כולל של מעל 550 ₪.
הדור הבא של עולם הקוסמטיקה
"ג'וי365 מאפשרת לראשונה סביבת קנייה שהיא בטוחה, אמינה ואישית". מספרת לנו מיה ארזי, בעלת המותג "נדיר היום להגיע לחנות ולקבל תשובה כנה, המלצה וייעוץ אמיתי מהמוכר, בהתאם לצרכים של הלקוחה ולא על מנת להעלות מכירות לחנות. אצלנו מדובר בסביבה ורודה, אמיתית, אופטימית. כל הייעוץ נעשה בהתאמה אישית לצרכי הלקוחה ולא נועד להכניס לנו כסף. חשוב לנו יותר לשמר לקוחות ולשמח אותן.
לפעמים נעדיף למשל לתת ללקוחה דוגמית לפני שאנחנו מוכרים לה מוצר יקר, כי זה הוגן יותר וככה אני גם ישנה טוב בלילה. הרעיון הוא להעצים נשים בכל דרך אפשרית, ביחס האישי, בצבע הוורוד, בחיזוק ובגישה שלנו לנשים שמגיעות לפה. הלך הרוח הזה הוא חלק מההווי של העסק וזה הולך איתנו יד ביד כבר מההתחלה."
"כשלקוחות מגיעות אלינו במטרה לקנות 3 מוצרים נפרדים, אז לרוב אשתדל למצוא פריט אחד או שניים שיענו להן על כל הצרכים" אומרת ארזי, ומיד מסבירה: "כך נוצר אמון אצל הלקוחות שלנו, והן גם חוזרות בגלל זה. אני מקפידה על צרכנות בהתאמה אישית, זהו בעיניי העתיד של עולם הקוסמטיקה, וזו פשוט חווית קניה אחרת.
מעבר לכך, בכל קנייה הלקוחות מקבלות ערכה להתנסות, שכוללת דוגמיות להזנה בלילה, מסכות פנים, סרומים לעיניים וקרם לחות, BB מייק-אפ שזה קרם לחות עם מקדם הגנה וגוון של מייק-אפ, מטלית לניקוי מסכה מהפנים, סרט לאיסוף השיער, מלח אמבט וכן הלאה. ככל שעלות הקנייה עולה, כך מתווספים אליה מוצרים בגודל מלא, שכוללים קרם לילה, פילינג ג'ל וכיוצא בזאת, כשהמטרה היא לפנק את הלקוחה שלנו בתור עסק שהוא קודם כל חברתי."
המשפיעניות של ג'וי365
חושבים שסיימנו? לא ולא. לקניון הקוסמטיקה "ג'וי365" יש קבוצת פייסבוק פעילה המונה כיום מעל ל-14 אלף משתמשות. במסגרת הקהילה הזו תמצאו הרבה פעילויות חברתיות אתגרים ומתנות, ולא פחות חשוב – חברות הקבוצה מעלות שם את חוות דעתן האמינה על המוצרים שהן כבר ניסו, כך שתוכלו לדעת האם מוצר טוב ויעיל או לא.
מאחורי הקבוצה לא עומדת אף אחת מחברות הקוסמטיקה, ולכן ההמלצות שעולות שם הן אותנטיות לגמרי.
כיום מתקיימים בג'וי365 אחת לשבוע מפגשים חברתיים ונטולי מכירות. במפגשים האלה אנחנו הרבה פעמים מובילות פעילויות התנדבותיות, כמו הכנת אריזות לתרומה לקהילה. טווח הגילאים לרוב נע בין 30 ל-50, ומדהים לראות איך נשים מוצאות חיבור בשיחות האלה, איך המפגש ממלא אצלן מקום של הנאה והעצמה נשית."
לפזר רגעים ורודים בסביבה
הקסם העיקרי ב-"ג'וי365" הוא האידיאל החברתי שעומד מאחוריו, לפיו הרווחים מוחזרים ישירות אל הלקוחה, וכך במקום להגדיל את התקציב של הפרסום לעסק בגוגל, חצי מזה נתרם לקהילה, ובחצי האחר העסק מקודם. כך מספרת ארזי: "לכל משלוח אנחנו מצרפים חבילת 'גם אנחנו לא מתעלמים מחתולי הרחוב' עם מזון לחתולים. אנשים רבים מעלים פוסטים בנושא אחר-כך, וזה בעיניי מעלה את ערך הקנייה. בנוסף אנחנו יוצרים מדי פעם אריזות של מוצרי קוסמטיקה לילדים בבתי מחסה, לנשים במקלטים ולקשישים בבתי אבות, כשיש בנות מראש פינה ועד אילת אשר מחלקות את המוצרים במסגרת הקהילה.
"ביום האישה הכנו סבונים בצורת לב וחילקנו בבתי אבות. נרשמו לפעילות הזאת בפייסבוק בערך 150 בנות, אז פניתי לראש המועצה בקרית עקרון וקיבלנו אולם שלם כדי להפעיל קו ייצור להכנת 3,000 סבונים. הילדים של אותן הנשים ציירו ברכות, ולבסוף חילקנו את הכל בבתי אבות ברחבי הארץ. את אותו הדבר אנחנו עושות גם עם קבוצה של חיילים בודדים באזור המרכז והשרון, ובגדול כל מי שפונה אלינו נענה בחיוב. זה חלק מהמסר שאנחנו רוצות להעביר – לפזר רגעים ורודים בסביבה."
בשורה התחתונה
מה? ג'וי365 – חנות קוסמטיקה שמעבירה חווית קנייה אחרת, באונליין וגם באוף-ליין.
כמה? מותגי קוסמטיקה ממעל ל-100 חברות שונות, בהתאמה אישית לכל לקוחה.
איך? דרך האתר או קבוצת הפייסבוק
מה עוד? קיימים בחנות גם מוצרים לגברים, ובכל רכישה מקבלים מוצרים משלימים ונלווים, כמו משייף ציפורניים לטיפול בפטרת או מקלות מריחה לשעווה ברגליים. קיימים גם מוצרים טיפוליים וגם מוצרי בסיס, שמתאימים לכל אחת ואחת.