לפני כשלוש-עשרה שנים הקימו ניר קודיש, גיא אלבז ומושיקו ממן את רשת "פרש קיטשן" בתל-אביב, שהייתה הראשונה להביא את בשורת המזון הבריא לבתי-הקפה, ובימים אלו משיקים את מותג הבת – "פרש דה מרקט", רשת מגה-מסעדות בקונספט חדשני המציעות חוויית בילוי קולינארית מקיפה של ארבעה (!) מטבחים בחלל אחד: מטבח איטלקי, מטבח ים-תיכוני עם מנות מהטאבון, מטבח אסיאתי ובר קוקטיילים עם שייקים וקינוחים. כל אחת מהמסעדות מתפרסת על שטח של כ-300 מ"ר, מעניקה אווירה וטעמים של שוק ושמה דגש על חווית בילוי לאורך כל שעות היום. המסעדות הראשונות נפתחו במתחם "ביג" קריית גת, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ובמתחם G בכפר-סבא. בקרוב תפתח מסעדה גם במתחם "ביג" בקריות.
הקונספט הקולינארי של הרשת מעניק פתרון רחב לכלל הקהלים, היות ומעבר למגוון העשיר של ארבעת המטבחים השונים, הלקוחות נהנים ממנות איכותיות וגדולות במיוחד שמתאימות לחלוקה ולאכילה משותפת (sharing). תפריט "פרש דה מרקט" הורכב על-ידי השף אילן ברמלי, תוך דגש על שימוש בבצקים טריים שנאפים במקום ובמגוון רחב של ירקות עונתיים. בשעות הבוקר, המסעדות מציעות ארוחות בוקר מיוחדות לכל המשפחה עם לחמים ומאפים טריים הנאפים בטאבון, בצהריים – מגוון מנות עיקריות ובערב המסעדות הופכות למוקדי בילוי עם תאורה, מסכי VJ מיוחדים ומוזיקה עכשווית.