"סמסונג אלקטרוניקס" זכתה השבוע בתואר המשווקת היצירתית לשנת 2016 בפסטיבל היצירתיות הבינלאומי "קאן ליונס".
תואר "המשווקת היצירתית של השנה" מוענק לחברות שיצאו ביוזמות שיווק יצירתיות ובעלות משמעות.
טרי סאוואג', יו"ר פסטיבלי "ליונס", אמר כי "כשבוחנים את הזכיות של סמסונג בקאן ליונס, אפילו רק את אלו של השנה שעברה, מדהים לראות את הגיוון שהשיגה החברה הודות למחויבותה ליצירתיות. החברה מצטיינת בכל התחומים, בין אם מדובר בתקשורת הקשורה לשירותי בריאות, ביצוע או תוכן שיווקי".
במקביל, סמסונג גם גרפה את פרס הטיטניום של "ליונס".
מ"סמסונג אלקטרוניקס" נמסר כי הם מלטשים בהתמדה את הגישה השיווקית שלה בהתאם לאסטרטגיה הממוקדת בצרכן ובאופן שבו המוצרים והטכנולוגיות שלה יוצרים משמעות בחייהם של צרכנים.
כדוגמה הם נתנו את הקמפיינים של סמסונג ב-2015 שכללו את "Look at Me" למען ילדים אוטיסטים, "Safety Truck" שעסק בבטיחות בדרכים, "Every Day is Day One" שפנה לספורטאים ו"Center Stage" שעסק בחוויה משופרת של הצרכנים בחנויות. על מנת לזכות בתארים היוקרתיים האלה, סמסונג משתפת פעולה עם סוכנויות קריאטיב מובילות בעולם, בהן Cheil Worldwide, לאו ברנט ו-72&Sunny.
"אנו מאמינים שחדשנות מעניקה לבני אדם הזדמנות להגיע גבוה יותר ולחלום חלומות שאפתניים יותר," אמר קוואנהאק קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל "סמסונג אלקטרוניקס" בישראל.
"ב'סמסונג', העשרת חיים של בני אדם עומדת במרכז כל פעולותינו והשיווק שלנו משקף את הפילוסופיה הזו", הוסיף קו במקביל.
פסטיבל היצירתיות ה-63 במספר הוא המקום שבו מתכנסות חברות מכל העולם בכדי לאתגר את היצירתיות שלהן בפרסום, יחסי ציבור ושיווק בקטגוריות רבות ושונות. הפסטיבל נערך מדי שנה בעיר קאן בצרפת. אירועי השנה יתקיימו בין ה-18 ל-25 ביוני 2016 וישתתפו בהם יותר מ-15,000 נציגים מיותר מ-95 מדינות.