לא הגיע הזמן שיקראו על העסק שלכם בכל אתרי החדשות המובילים בישראל? כך תעשו זאת נכון!
בדיוק כפי שאתם ראיתם עכשיו כתבה, הקלקתם עליה ונכנסתם לקרוא אותה, כך גם הלקוחות שלכם יכולים להתחיל לקרוא על המותג שלכם, בכל מקום. סוג הפרסום באמצעות כתבות תדמית נקרא "תוכן שיווקי ממומן" והוא הופך להיות מוביל בענף הפרסום יותר ויותר בשנים האחרונות.
למה הפרסום באמצעות כתבות תוכן עובד יותר?
התוכן הוא המלך. אנחנו מאמינים כי בשנת 2019 הצרכנים הם חכמים יותר ואינם מסתפקים בפרסומות הסטנדרטיות אלא מחפשים אחרי המלצות תוכן איכותי. פעמים רבות עסקים משקיעים כסף רב בפרסומות שאינן משיגות תוצאות ממשיות. מה שהם לא יודעים זה, שהדרך הנכונה להגיע לליבו של הלקוח עוברת דרך סקירה עיתונאית מהימנה של המותג.
כיום פרסום באמצעות כתבות תוכן יכול להשיג תוצאות טובות יותר זאת מכיון שהגולשים פיתחו עיוורון למודעות מסחריות. קחו למשל את פלטפורמת פייסבוק, העין שלנו התרגלה פשוט לדלג על מודעות הפרסום שנמצאות בצד שמאל. לעומת זאת כאשר מפרסמים תוכן רלוונטי ומפלחים אותו לקהל יעד רלוונטי הסיכוי להשיג את תשומת הלב של הצרכן גבוהה יותר.
- מעוניינים בכתבת תוכן שיווקי? לחץ כאן>>
יחסי ציבור דיגיטליים בקליק אחד
בעבר, כדי להשיג כתבת תדמית באתרי החדשות ובעיתונות אודות העסק שלכם, היה צורך לגייס אנשי יחסי ציבור מומחים או לייצר חדשות מסעירות. כיום כבר לא צריך לרדוף אחרי עיתונאים כדי להופיע באתרי החדשות המובלים בישראל. בקליק אחד ניתן לערוך כתבת תדמית עיתונאית ולהפיץ אותה באתרי החדשות המובילים בישראל. אנשי הפרסום הדיגיטלי ממליצים לרוב לעשות זאת באמצעות פלטפורמת Outbrain או Taboola, כך הכתבה שלכם תוכל להופיע באתרים כגון Mako, Themarker, הארץ, חדשות 2, ג'רוזלם פוסט, מעריב, כלכליסט ועוד לעיני מיליוני גולשים.
חוץ מלבחור את האתרים שבהם תרצו להופיע, ניתן בשיווק תוכן בצורה ממומנת לבחור את הקהל שיראה את התוכן שלכם לפי תחומי עניין הרלוונטיים עבור העסק שלכם. כגון: רכבים, עסקים וכלכלה, טכנולוגיה, בידור ופנאי, בריאות ורפואה משלימה, לייף סטייל, חדשות, תרבות ואמנות, כושר וספורט, תיירות, אופנה, עסקים ועוד. כמו כן ניתן לפלח את התפוצה של הכתבה בהתאם לאזור גיאוגרפי של קהל היעד שלכם.
פלטפורמת שיווק התוכן הממומן Outbarin דרכה הגעתם לכתבה זו, מאפשרת גם פילוחים רבים נוספים כגון: רמת הכנסה של הגולשים, מצב משפחתי, תפקיד בחברה ועוד פילוחים שיורדים לרזולוציות מדהימות. באופן זה אתם יכולים להבטיח כי מי שקורא את הכתבה הוא אכן לקוח פוטנציאלי או לפחות קורא רלוונטי עבור מה שיש לכם להציע.
מעולם החדשות לעולם המגזין
באתרי החדשות הגולש רואה תמונה וכותרת שמעניינים אותו כטיזר, כאשר הוא לוחץ עליהם הוא יוצא מתוך אתרי החדשות ועובר אל הכתבה עצמה. הכתבה מוטמעת באתר החברה או באתרי תוכן חיצוניים.
אחד מאתרי התוכן הללו הוא אתר המומלצים, אתר העסקים המובילים בישראל. אין ספק כי כתבת תוכן שמופיעה בפלטפורמה חדשותית עיתונאית היא אמינה יותר מאשר כתבה שבה אתם כתבתם על עצמכם.
את אתר המומלצים עורכת העיתונאית דינה אברמסון אשר עבדה שנים רבות בין היתר באתרים כגון Mako , ,Ynet ערוץ 13, ערוץ 20 ועוד. מלבד עבודתה העיתונאית היא משמשת כמרצה בכירה לתחומי הפרסום הדיגיטלי בטכניון, במשרד הכלכלה ובמשרד התיירות. לצדה, צוות שלם של כותבי תוכן אשר לכולם ניסיון רב בעבודה עיתונאית.
עורכת אתר המומלצים דינה אברמסון | צילום ניר קידר
תהליך הראיון לכתבת תדמית
אז מה בעצם כותבים בכתבת תדמית? במהלך הראיון לרוב תתבצע סקירה מקיפה של המותג שלכם, הרקע האישי שלכם, המוצר או השירות, קהלי היעד, הבשורה הצרכנית שלכם ועוד.
הכתבה תעלה לאוויר ותפורסם באתר במדור המתאים לסוג העסק שלכם. לדוגמה: תרבות, נדל"ן, תיירות, הורות, זוגיות, אוכל, משפט, כלכלה ועוד.
הכתבה כוללת מלבד ראיון גם: תיוגים של מילות מפתח מרכזיות, הטמעת תמונות או וידיאו, ניתן גם להטמיע מספר טלפון או לינק ישיר לאתר שלכם.
איך אפשר למנף את הכתבה אודותיכם
אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים בסוג כתבה שכזה תוכלו מלבד הטקסט למנף את הפרסום בדרכים נוספות.
תוכלו להפנות אנשים מהכתבה אל האתר שלכם לצורך מכירה, תוכלו להטמיע קוד מעקב Remarketing בגוף הכתבה ולהתחיל לעקוב באמצעות פרסום של גוגל או פייסבוק אחרי כל מי שקרא את הכתבה, לסנכרן בין כל הכלים השיווקים הקיימים שלכם.
את הכתבה ניתן לפרסם גם ברשתות החברתיות או להטמיע באתר שלכם. כתבת תדמית יכולה לסייע גם לקדם את העסק שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל אם יוטמעו בה בצורה נכונה מילות מפתח החשובות לכם.
והכי כיף, אם כבר כתבו עליכם כתבת תדמית, זה למסגר ולתלות במשרד כדי להגדיל את החשיפה והמוניטין גם בקרב לקוחות המגיעים באופן פיזי לעסק שלכם.
הפרסום באמצעות תוכן עובד, כבר אמרנו?