חברת "מרין" ממעלות-תרשיחא הגישה תביעה לבית המשפט בעקבות היחס לו זכתה והעיכוב בתשלום, וזכתה בפיצוי
חברת "מרין" ממעלות-תרשיחא זכתה ב-880 אלף שקל בתביעה שהגישה נגד חברת "דומיקאר", הבעלים של החברה להשכרת רכב "באדג'ט". על פי כתב התביעה, אותו הגיש עו"ד אושרי שלוש, חברת מרין התקשרה עם הנתבעת לצורך ביצוע עבודות להקמת קומה שנייה בבית באדג'ט, בקריית שדה התעופה בלוד, בו שוכנים משרדי ההנהלה ואולם התצוגה המרכזי.
בתביעה נטען, כי החברה איחרה בביצוע התשלומים הראשון והשני, ובהמשך שילמה תשלומים חלקיים ואף נמנעה מלשלם חלק מהתשלום, ללא מתן הסברים. עוד נטען, כי עובדי החברה התובעת המשיכו לעבוד חודשים ארוכים בלא שהתקבלה תמורה הולמת, תוך עמידה לכאורה בכל ההתחייבויות, לרבות תיקוני ליקויים.
לטענת עו"ד שלוש, הנתבעת והמפקח מטעמה התנהלו לכאורה בחוסר תום לב, הוסיפו עבודות בנייה והטילו מגבלות עבודה משמעותיות, שעליהן לא סוכם. בנוסף, הם הקפידו לשגר מכתבים רשמיים שבהם נטען כי חברת מרין לא עמדה בלוחות הזמנים. עוד נטען, כי הנתבעת סירבה לקיים פגישות עם התובעת במטרה ליישב את ההדורים וסירבה לאפשר לתובעת לבחון את הליקויים שבוצעו לכאורה.
בתגובה לכך הוגשה תביעה בסך 1.4 מיליון שקל, בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, וכן בקשה כי ייפסקו לטובת מרין הוצאות שכר טרחת עורך הדין.
חברת באדג'ט-דומקאר הגישה תביעה שכנגד בסך 1.5 מיליון שקל, בתוספת דרישה לתשלום הצמדה וריבית, בטענה שנגרמו לה נזקים שונים וכי ערך המבנה ירד.
בית משפט השלום בנתניה דחה את התביעה שכנגד ופסק, כאמור, כי חברת באדג'ט תשלם לחברת מרין 880 אלף שקל, בתוספת ריבית והצמדה. בנוסף לכך פסק בית המשפט כי על הנתבעת לשלם למרין הוצאות משפט בסך 230 אלף שקל ולממן את שכר הטרחה של עורך הדין שלוש בסך 25 אלף שקל.