'פאוורלינקס' גייסה 7 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. את סבב הגיוס הובילו מייסדי החברה, לצד קבוצה גלובלית של משקיעים אסטרטגיים, לרבות ענקית המידע העסקי מצרפת Altares D&B
'פאוורלינקס', פלטפורמת המאצ'ינג העסקי המסייעת לחברות לאתר שותפויות והזדמנויות לצמיחה ברחבי העולם, הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס ראשון בסך של 7 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילו מייסדי החברה, לצד קבוצה גלובלית של משקיעים אסטרטגיים, לרבות ענקית המידע העסקי מצרפת Altares D&B.
לטענת החברה, השלמת סבב הגיוס הראשון בהצלחה תאפשר לפאוורלינקס להגדיל עוד את טביעת הרגל הגלובלית שלה ולהרחיב את הפעילות בתחום שיווק החברוּת בפלטפורמה. את סבב הגיוס הובילו שחקנים ותיקים בתעשיית המידע ובעולם ניתוח הנתונים. המייסדים הם מנהלים מנוסים, שהובילו כמה מחברות הביג דאטה המשפיעות בעולם והם בעלי ניסיון ייחודי בהפיכת מידע עסקי לתובנות חדשניות.
דורון כהן, מייסד משותף של 'פאוורלינקס' ויו"ר ומנכ"ל 'דן אנד ברדסטריט ישראל' ציין היום (ג') כי "זירת השותפויות מוגבלת פעמים רבות לעסקים גדולים, בשל העלויות הכבדות של שירותי ייעוץ. 'פאוורלינקס' מביאה כעת לשוק פלטפורמה למאצ'ינג עסקי ושותפויות, הנתמכת ביכולות בתחום הביג-דאטה ותהיה נגישה לכל חברה בעולם, ללא קשר למגזר עסקי או גודל".
"התעשייה הזו בשלה לשינוי משמעותי כפי שמעולם לא הייתה בעבר", טען כהן בנוסף.