שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות-תרשיחא, מתריע בפני מרד צרכנים ושיגר מכתב חריף, ליו"ר שופרסל, רפי ביסקר. הדבר קרה לאחר שתושבים ממעלות ערכו בחודש האחרון מספר בדיקות בסניפי שופרסל ויינות ביתן בעיר, וגילו פערים של עשרות אחוזים במחירי מוצרים, לעומת אותם מוצרים הנמכרים בסניפי הרשתות האלו בנהריה.
לפני כחצי שנה הוקמה סיירת בדיקת מחירים ברשתות המזון, בתמיכה וביוזמת עיריית מעלות תרשיחא ובהובלת ברוך מיכאלי, תושב העיר וחבר מועצת העיר לשעבר.
הסיירת מצאה פערים משמעותיים, בעשרות אחוזים, בין מחירי המזון ברשתות במעלות תרשיחא לעומת נהריה ומקומות נוספים, בעיקר ברשת שופרסל. הנתונים הוצגו לראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, אשר נפגש בחודש נובמבר עם מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן. בפגישתם הבטיח המנכ"ל להוזיל את המחירים בשופרסל וליישר קו עם המחירים בשאר סניפי הרשת. אכן בוצעה הוזלה, דאז, אך היא לא החזיקה מעמד זמן רב.
הסיירת המשיכה לבדוק מחירים ומצאה שדבר לא השתנה והמחירים במעלות תרשיחא התייקרו, בהשוואה לסניף שופרסל בנהריה.
שלמה בוחבוט שיגר מכתב חריף ליו"ר שופרסל, רפי ביסקר, בו הוא מתריע בפני מרד צרכנים ומבקש את התערבותו המיידית. התשובה לא איחרה לבוא ומנכ"ל שופרסל התחייב לוודא כי הנחייתו לשוויון ולאיחוד מחירים בין סניף שופרסל מעלות לנהריה בתוקף והיא תבוצע בהקדם. במקביל, שיגר שלמה בוחבוט מכתב חריף גם למנהל יינות ביתן, שחר כהן, בו הוא מתריע בפני החרפת המאבק.
ראוי לציין כי ברשת שופרסל מיהרו להגיב והסבירו כי ייתכן ומדובר בתקלה נקודתית וכי בהמשך הם יפעלו להשוות מחירים בין הסניפים במעלות ונהריה.