95% מהישראלים ביצעו קנייה באינטרנט בשנה החולפת והדבר החשוב ביותר עבורם הוא המחיר
חברת eBay חשפה את נתוניו של מחקר חדש העוסק בהעדפות הקנייה המקוונת של ישראלים. במחקר השתתפו 1500 נשים וגברים מרחבי הארץ בגילאי 18-65, ש-95 אחוז מהם ביצעו רכישה באינטרנט אחת לפחות בשנה החולפת, לעומת 91% בשנת 2014.
נתון נוסף שהתברר במהלך המחקר הוא שיש עלייה ניכרת בקרב נשים הקונות באינטרנט מ-85% ב-2014, ל-94% בסקר הנוכחי. מאידך, שיעור הגברים הקונים באינטרנט נותר 96%.
אגב, בני 25-34 הם הקונים הכבדים ביותר, ו-63% מהם קונים כמה פעמים בחודש. כמו כן, מספר הקניות החודשי הממוצע עלה מ -2.5 פעמים ביוני 2014 ל-3 פעמים בחודש בסקר הנוכחי.
בחלוקה של שיקולי הקנייה, השיבו הנסקרים כי הדבר החשוב ביותר עבורם הוא המחיר הזול (74%), קלות השוואת המחירים (56%), הנוחות (54%) והמגוון (54%).
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית eBay ישראל: "בשנים האחרונות אנו רואים שינוי ניכר בהרגלי המסחר המקוון של הצרכנים הישראלים. המוכר הישראלי כבר מזמן הבין את הפוטנציאל הטמון בקניות באינטרנט ובאמצעות eBay ההיצע שלו גדל אלפי מונים. הצרכנים הישראלים הם שחקנים חזקים במסחר המקוון הגלובלי והם כעת מתחרים על תשומת לבם של המוכרים הרבים ברחבי העולם".