חסרה לכם מזכירה, נמאס לכם מהשיווק, הנהלת חשבונות זה לא בשבילכם? "גלובל שירותי משרד" מצאו את השיטה שגורמת לבעלי עסקים וחברות לעבוד הרבה פחות קשה ולהרוויח הרבה יותר.
העולם עובר למיקור חוץ, זו כבר עובדה קיימת. אתגר הקורונה חידד את העובדה שעבודה איכותית לא חייבת להתבצע רק מהמשרד שלכם. תשכחו מתלושי שכר, עובדים קבועים, פנסיה, יציאה לחופשה, או ימי מחלה ותחשבו על צוות שלם של ניהול אדמיניסטרטיבי שעומד לרשותכם 24/7 במחיר של מזכירה אישית לפי שעה.
איריס ואליהו אוסקר חשבו על השיטה הגאונית הרבה לפני שהעולם כולו הבין את היתרון במיקור חוץ. הם הקימו את "גלובל שרותי משרד" לפני קרוב לשש שנים. מתוך מחשבה שכל עסק חייב מנהל חשבונות, מנהלת משרד, מנהל מדיה, מנהל שיווק ועוד אבל לא כל עסק יכול להעסיק כל כך הרבה אנשי מקצוע.
איריס עוסקת בתפקידי ניהול כבר למעלה משני עשורים. היא הבעלים לשעבר של מכללה עם מאות תלמידים ומחזור עסקים מכובד, היא שמשה בתפקידי סמנכ"ל של בתי מלון, יש לה תעודת מנהלת חשבונות סוג 2 וניסיון בתחומי ניהול משרד מגוונים וצוות כגון ניהול שיווק והפצה בתחום היבוא. את כל הניסיון שלה היא מרכזת יחד עם אליהו והצוות שלצדה לטובת העסקים שהם מתפעלים במיקור חוץ.
"הפורמט שאנחנו מציעים הוא תשלום שעתי על תפעול המשרד" מסבירה איריס "כשהצוות שאמון על המשימות משתנה בהתאם לצורך המקצועי. השירות שלנו הוא אישי מאד, לא מדובר במענה טלפוני להודעות של נציגת שירות עם קול רובוטי ועייף, אלא בחבירה מוחלטת לעסק ולצרכים שלו כדי שהמענה או הטיפול במשימות יהיה כאילו אנחנו יושבים באותו המשרד עם בעל העסק".
איך זה עובד בפועל?
"אנחנו מקבלים מהלקוח משימות לכל מה שקשור לתפעול העסק, הצוות שלנו מורכב משלושה עשר אנשים ויודע לנהל ולתת שירות במגוון תחומים כמו ניהול אדמניסטריבי, הנהלת חשבונות, ניהול כספים, ניהול דוחות,שירותי תרגום, ניהול שיווק ופרסום, שירותים מקצועיים לסוכני נדל"ן, עורכי דין וסוכני ביטוח, מכללות ועוד..
מה נשאר ללקוח לעשות?
"נשאר לו רק לעבוד." צוחקת איריס "לדוגמה אחד הלקוחות שלנו הוא עורך דין, אנחנו מאפשרים לו לעסוק במה שהוא טוב בו, שזה טיפול בלקוחות. אנחנו בעצם לוקחים ממנו את כל הכאב ראש של ניהול חשבונות, ניהול כספים, ניהול ספקים, ניהול שליחויות משפטיות, עבודה עם תוכנות משפטיות, מעקב אחרי נט המשפט ומכירה ללקוחות"
"אותו דבר לדוגמה עם סוכנוי ביטוח. יש לנו רפרנטיות מקצועיות שנותנות מענה בתפעול מלא מול חברות הביטוח כולל שלב מכירה ושיווק ומענה ישיר ללקוחות הסוכן, בלי שהוא צריך להטריח את עצמו להתעסק בנושאים הללו. כל מה שנשאר לו זה רק הפן המקצועי שלו כסוכן ביטוח. מה שמדהים הוא שזה החזר השקעה מטורף כי כשהראש פנוי מכל הרעשים מסביב יש לך זמן להפוך למספר אחת בתחום שלך. "
כבר לא צריך לעבוד קשה
כל בעל עסק חולם בסתר ליבו על גמדים קטנים שיגיעו באמצע הלילה ויעשו בשבילו את העבודה הקשה שמונחת על השולחן. ב "גלובל שרותי משרד – לעסקים" מתקבל הרושם שנושא השירות בוער בהם.
"אני אדם שערכים של עבודה ומקצוענות מאד חשובים לו". משתפת איריס "גדלתי בבית עם אמא תימניה ואבא פולני שחינכו אותי שיושרה והגינות הם מעל הכול ושעל המילה שלי אפשר לבנות בית. לתת שירות בשבילי זו הנאה, לתקתק לאנשים את המשרד ולהצמיח אותם בשבילי זו שליחות, זה פשוט כיף לי".
זה נשמע מאד משכנע, אבל זו לא השקעה קטנה בשביל בעלי עסק קטן למשל
"זה נכון שזו הוצאה, אבל צריך לחשב גם את החזר ההשקעה. אני אתן לך דוגמה בעלת עסק מהדרום, לקוחה שביקשה למכור קורסים. לקחנו את המשימה הזו ברצינות. כמו מנוע טורבו סגרנו לה תוך חודש שבעה קורסים קדימה, לא נשאר עוד מה לעשות… החזר ההשקעה היה השכר שהיא ביקשה כפול עשרה משתתפים כפול שבעה קורסים אפשר להבין שאת כל ההשקעה היא החזירה פי עשר בתוך חודש חודשיים."
מה לגבי עסקים גדולים יותר?
"אנחנו עובדים למשל עם מסעדה בצפון, שכמות הלקוחות הממוצעת שלה בשבוע הייתה 100 סועדים, הפעלנו את כל הכישורים והחזיתות המקצועיים שלנו והמסעדה עומדת היום על 500 לקוחות.
איך מצליחים לשמור על יחס אישי עם כל כך הרבה לקוחות?
זה האופי שלנו, סגנון העבודה מול הלקוחות הוא מאד אישי, בסופו של דבר כל הלקוחות הופכים להיות חברים שלנו. יש לי לקוח בשעון ארצות הברית, מנכ"ל חברת נדל"ן ויזם. אנחנו עונים לו גם בשתיים עשרה בלילה. יש לנו לקוחה בצפון שהייתה חולה שלושה שבועות, הייתי אתה בקשר כל אותם שבועות לוודא שהיא מרגישה טוב ובדרך להחלמה, היא אמרה שהיא לעולם לא תשכח שהייתי אתה גם ברגעים הקשים.
אנחנו נמצאים בשביל הלקוח24/7 ותמיד זוכרים לשלוח שבת שלום או שבוע מבורך בתחילת השבוע . הלקוחות מפתחים אתנו אמון כל כך גדול שהם אפילו לפעמים לא טורחים לקרוא את טבלאות האקסל עם דיווח השעות והעבודה המפורט שאני שולחת להם.
מה הסוד?
הסוד הוא אהבה למקצוע. כי כשהשיווק נכון, והמכירה טובה, וכל הצעת מחיר מטופלת כמו שצריך, כל משימה לא נדחית, וכל רשימת לידים נסגרת באחוזים גבוהים אז הלקוח בעצם מרוויח הרבה יותר ממה שהוא משקיע.
מה באמת החלום הגדול שלך, לאן גלובל תגיע בעוד עשר שנים?
יותר ויותר לקוחות מרוצים, אתגרים חדשים, עמידה ביעדים. אני מאמינה שזו השיטה לעבודה היום, אני מאמינה שבעוד עשר שנים, עם הביקוש נגדל ממשרד לבניין שלם. עד שנעבור לבניין המשרדים שלנו בינתיים אנחנו עוד מספיק אישיים כדי לחבק כל לקוח ולתת לו את כל מה שהוא צריך לעסק רק שיוכל לעבוד בשקט.
אז אם גם אתם מרגישים שאתם צריכים מישהו שיפנה אתכם מכל העבודה המשרדית והשיווק וישאיר לכם את העבודה המקצועית, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולמצוא את השותפים שלכם לדרך.