מותג התכשיטים "עת לאהוב" של המעצבת מיכל רוזן מתחדש בהפקת אופנה חדשה בשיתוף פעולה עם מותג "בא מאהבה". הקמפיין החדש בכיכובה של הדוגמנית, נערת החן של ישראל לשעבר, אדר גנדלסמן. המותג "עת לאהוב" מוביל בתחום תכשיטי ההשראה שמשלבים טקסטים בעלי משמעות מעצימה, הוא מאפשר להעניק תשומת לב אישית לאנשים שאוהבים.
עת לאהוב
מיכל רוזן מגדירה את עצמה קודם כל כ-"בן אדם של אנשים". יש לה משיכה טבעית ליצירת אינטראקציות בין אנושיות, ומה שמוביל אותה בחייה הוא האהבה, האמונה והבטחון בבני אדם ובה', לצד ההבנה שיש מישהו למעלה שמסובב את העולם ודואג לו. גם בתקופה הקשה בה הקורונה תוקפת את ישראל, מיכל שומרת על אופטימיות ומשתדלת לבחור להנות מחצי הכוס המלאה, כי מבחינתה כל עת – היא עת לאהוב. "עת לאהוב" זהו מותג מקורי של תכשיטי השראה של משפטים מן המקורות על תכשיטים איכותיים. העסק נועד להעביר הלאה את השמחה שבאמונה ובמקורות, וכמובן את המהות של האהבה וראיית הטוב. "אני בן אדם שחי ונושם אהבה, העצמה ושמחה אמיתית, ולאורך השנים ראיתי איך האנרגיה הזאת ממגנטת אליה אחרים. אפשר להגיד שקיבלתי את התכונה הזאת במתנה עוד מילדות, תמיד הייתי אופטימית באופן טבעי, וזה עבד לי".
להפיץ אהבה
מיכל מאמינה שכשעושים משהו מהלב זה מורגש, והרעיון של הקמת העסק שלה הגיע מתוך צורך ושליחות שבערו בה – להעביר את זה הלאה: "לעבור מ-'צריכה וחייבת' ל-'אוהבת ורוצה' זה המוטו שהוביל אותי לאורך החיים, ואני חושבת שזה מושך אליי גם לקוחות כאלה, כי העבודה שלי היא קודם כל עסק עם נשמה. כשיש חיבור בין-אישי עמוק יותר עם הלקוח, זה מבחינתי המתכון להצלחה", מיכל אומרת, ומיד מוסיפה: "לקוחות שחוזרות אליי אומרות הרבה פעמים שהן שמחות לקנות ממני עבודת יד אישית, זו מתנה מהלב שמלאה בערכים ובאנרגיה טובה שעוברת לתכשיט. אגב, גם יהודים מחו"ל שנחשפים לקונספט של תכשיטי ההשראה לרוב מאוד מתלהבים, וקונים תכשיטים ליקרים להם. הם מגיעים אלי לרוב דרך האינסטגרם או שמקבלים תכשיט מתנה ממישהו מהארץ ואז השמועה כבר מופצת הלאה לחברים ולמשפחות שלמות – לפעמים גם של 13 נפשות. לרוב האמא מגלה על אודות התכשיטים, ומיד קונה את אותה הדוגמה לכל הילדות וגם הנכדים, כי מי שמתחבר לערך הזה – זה מאוד משמעותי בעבורו. וחוץ מזה, מדובר בתכשיטים מאוד נוחים, אפשר ללכת איתם לכל מקום ולהרגיש מלאי השראה. אני אישית לא מורידה אותם בכלל, כי תמיד אפשר לשים אותם על החולצה או מאחוריה, או אפילו להחזיק כקמע בארנק."
חיזוק עצמי
את העסק שלה מיכל הקימה לפני שלוש שנים, אחרי שהכינה לעצמה שרשרת אישית עם משפט שליווה אותה מאז שהייתה ילדה: "הבוטח בה' חסד יסובבנו" – משפט שמופיע בתהילים ומתמצת בארבע מילים את כל התורה על רגל אחת, אנשים שראו את השרשרת התחברו ואהבו ולאחר מחמאות נשנות וחוזרות, מיכל הבינה לבסוף שיש לה מסר ושליחות להעביר לעולם. "המשפט הזה ליווה אותי עוד מהילדות, ותמיד חלמתי לשאת אותו עלי וכשראיתי שאנשים אחרים מתחברים אליו ורוצים גם, החלטתי שמחובתי להעביר את זה הלאה. באותה התקופה עשיתי כל מיני טסטים, ניסיתי עיצובים וחומרים שונים – עד שהגעתי לבסוף לתוצר המדויק עליו חלמתי, ופתחתי את "עת לאהוב" כעסק רשמי. עת לאהוב זה מהות, לאורך כל הדרך הדברים נעשו ונעשים מתוך תשוקה מלאה ואהבה אמיתית. התכשיט שלי נוצר מהצורך בחיזוק עצמי, וראיתי במילוי הצורך הזה עבור אחרים שליחות של ממש. הרגשתי שאסור לי להשאיר את זה רק לעצמי, אלא עליי להפיץ את הטוב הזה – ואת 'עת לאהוב'".
לענוד ברכה
משמעות העסק של מיכל רוזן הוא להפיץ אהבה, הרבה מעבר ליופי ולאסתטיקה. התכשיט מכיל בתוכו ערכים של האישה שעונדת אותו, והענקת תכשיט כזה כמתנה זה בעצם ברכה. מילים טובות משפיעות על האדם, מיכל מספרת שאנשים שרואים אותה עם השרשראות תמיד גם זוכרים אותה לטובה, בין אם זו הפקידה בדואר או הקופאית בבנק. אנשים מסביב חשים באנרגיות החיוביות, כך שטוב מביא טוב ואהבה מביאה אהבה. "לא פעם ארגונים מזמינים ממני תכשיטי השראה לעובדים שלהם, וכך המסר הזה של הודיה עובר הלאה, גם ממקום ארגוני וגם אישי. בעבר עבדתי מול ארגונים כמו 'זכרון מנחם', 'עמותת תהל', עמותות לחולי סרטן וגם עמותות להעצמה נשית. זאת במה נהדרת להעביר מסר שהוא רחב יותר – וזה מרגש אנשים וגם מפיץ את הטוב הלאה". מיכל מעריכה מאוד נשים עם יוזמה, שהולכות אחרי הלב והאמת שלהן, ובונות יש מאין של ממש. היא חברה בקבוצות שונות מהסוג הזה ומאמינה בפירגון הדדי ובהעצמה נשית. "דווקא בעולם שהוא מאוד אינדיווידואליסטי, חשוב לפרגן לנשים, לעודד את נשות העסקים וליצור הפריה הדדית. ברגע שנותנים זה חוזר אלייך, וכך אפשר גם להתפתח יחד כחברה. זה האופן שבו אני חיה, גם אם זה נשמע מעט קיטשי. חשוב מאוד להאמין בעצמך ובדרך שאת עוברת, ועבורי "עת לאהוב" זה ממש לקחת את הדרך שלי ולהפוך אותה למשהו קונקרטי, לעסק."
עצמאים בזמן קורונה
בעבר מיכל לקחה חלק בירידים ובאירועים שונים עם התכשיטים שעיצבה, אך בתקופת הקורונה הייתה לה הזדמנות להסתכל פנימה, אל לב העסק, וכך היא גם בנתה ופיתחה לאחרונה את האתר החדש שלה, כדי שיהיה אפשרי וקל להזמין את עת לאהוב באונליין. "הכניסה של העסק לרשת האינטרנט אפשרה לקחת את הלימון ולעשות ממנו מוחיטו", כך אומרת מיכל, כשהמיקוד שלה באתר בתקופה האחרונה יצר הרחבה משמעותית בקהל היעד שלה, הרבה מעבר לקהל הלקוחות הדתי – היא גילתה לאחרונה מגוון רחב יותר של אנשים שהעסק שלה מדבר אליהם, מהמקום הרעיוני והמופלא של מתנה עם ערך. בשנה האחרונה מיכל החלה לייצר כיסויי ראש חלקיים ומלאים עם אמירה דומה – השראה זה כאן. "עת לאהוב" אומר לחיות וליצור אהבה, ולצד זה מיכל יוזמת לאחרונה גם מיזמים חדשים שיושבים אצלה בקנה ומחכים לראות אור, כמו יריד מתחתנים וטיול השראה והעצמת נשים להודו. "צפו להפתעות", היא אומרת, ומשאירה אותנו עם טעם של עוד, סקרנים לקראת הצעד הבא.
הפקת אופנה מרגשת
בימים אלו מותג "עת לאהוב" מתחדש בהפקת אופנה חדשה, בכיכובה של הדוגמנית אדר גנדלסמן, מי שהייתה נערת החן של ישראל, מובילת קמפיינים רבים. גנדלסמן התפרסמה כאשר במסגרת תחרות מיס יוניברס העולמית היא נעתרה לבקשת מיס עיראק שרה עבדלי עידן להצטלם לסלפי, צילום שעורר סערה רבה בעיראק. דוגמנים נוספים בהפקה הם הדי ג'יי אחיה אדלשטיין והשחקנית אילה זילברמן המככבים כזוג גם בעולם המציאות. לקולקציית הנערות הצטלמה הדוגמנית אוריאן אדלשטיין לצד אמה אליאינה שעוסקת גם היא בתחום התכשיטנות.
בשורה התחתונה
תכשיטי "עת לאהוב" הם תכשיטי השראה הנעשים בעבודת יד אישית, ועליהם משפטים מהמקורות. מעבר לכך קיימת אפשרות לחריטה בהזמנה אישית. דוגמאות למשפטים נפוצים הן: "עת לאהוב", "ואת עלית על כלנה", "כי אתה עמדי", "ושמחת בכל הטוב". יש משלוחים מהירים ומדיניות החלפה והחזרה נוחה. ניתן למצוא את תכשיטי עת לאהוב באתר ובאטסי. מדהים לגלות מאילו מדינות אנשים יוצרים קשר לפסוקים ומחפשים משהו רוחני. יש גם לגברים. ויש גם סרטים ומטפחות ראש מלאות כבוד.
איך משיגים?
דרך האתר או חשבון האינסטגרם etleehov ניתן ליצור קשר בוואטסאפ 054-4577202