למבינים בלבד: 'ג'יבנשי' משיקה בושם חדש לגברים, המשלב תחכום עוצמתי עם חושניות גברית מפוארת. החל מהניחוח עוצמתי שנשאר נאמן לאורך זמן ועד לעיצוב האופנתי, מינימליסטי וגברי
בית 'הובר דה ג'יבנשי' אשר השיק את הבושם הראשון לגברים בשנת 1975, ממשיך להעניק שובל ניחוח חי ועמוק לג'טלמנים ברחבי העולם עם 'או דה פרפיום' חדש, המשלב את תחכום עוצמתי עם חושניות גברית מפוארת.
'ג'בינשי' יודעת שכמו 'שבושם טוב לא מחליפים', כך פרזנטור מנצח משאירים. ולכן השחקן האוסטרלי, סיימון בייקר שוב מוביל את הקמפיין גם בבושם הנוכחי.
סיימון ממשיך לגלם בקמפיין את התכונות החיוניות של הג'נטלמן: אדיבות, פיתוי ואלגנטיות יחד עם חושניות בסיסית עם חיוך בטוח ועוצמה בעיניים.
הבושם:
תווים מודגשים של ברגמוט עם שלישייה של תבלינים חמים (זעפרן, אגוז מוסקט וקינמון) ורמז לוניל עבור השובל החושני.
ניחוח עצי עשיר, העוטף את העור עם חותם שובה לב. ג'נטלמן עד סוף הלילה.
יש רגע שבו עניבת הפרפר מתבטלת בסופו של דבר אבל הוא נשאר נאמן לסגנון האופנתי, מינימליסטי וגברי.
עיצוב הבקבוק:
היוקרה והתחכום באים לידי ביטוי גם בבקבוק השחור מט. המעלה זיכרונות של בדים יוקרתיים, עם תווית המשי האדומה.
הפקק השחור והמבריק, מביא קורטוב של ניגוד נוסף ועֲדִינוּת. הקודים של חתימת המותג-האדום והשחור.
שחור מודגש על ידי אדום מסנוור של ציפורן בדש הבגד.
היישר מהשטיח האדום של פסטיבל קאן להופעות של שבועות אופנה, הג'נטלמן יכול לחשוף את האלגנטיות המוחלטת שלו. ניחוח ייחודי שובל של תחכום אולטימטיבי של ג'נטלמן.
הוא התגשמות של ג'נטלמן ג'יבנשי. בהשראת הבית ורוח קוטור.
לא נסיים לפני שנספר לכם שהבושם החדש עכשיו במחיר השקה מיוחד לכל הג'טלמנים שמעוניינים בניחוח עוצמתי.
-ניתן להשיג רשתות הפארם ברחבי הארץ ברחבי הארץ-