גיבור "משחקי הכס" הסעיר את הרשת בזכות פרסומת למוצר שאינו קיים, והכל במטרה לקדם את "סודה סטרים"
תור ביורנסון, "ההר" ממשחקי הכס, הצליח "לשבור את האינטרנט", בפרסומת חדשה שנוצרה עבור "סודה סטרים".
אחרי שלפני שנתיים כיכבה השחקנית סקרלט ג'והנסן בפרסומת של החברה הישראלית, הפעם הוחלט ללכת על דמות יוצאת דופן.
בסרטון החדש מציג "ההר" פתרון המשלב בין אימון כושר וקניות בסופרמרקט על ידי הרמת בקבוקי משקאות המעוצבים כמשקולות כבדות. הסרטון הופק אותו ביים וניה היימן, על ידי בית הקונספטים אלנבי, צבר עשרות מליוני צפיות בתוך מספר ימים.
בעקבות החשיפה הרבה לסרטון ביוטיוב, בפייסבוק ובאתרי תוכן מובילים בארה"ב, חיפשו רבים את המוצר Heavy bubbles המככב בפרסומת. אלא שהמוצר כלל אינו קיים והדבר אף הוסבר בסרטון חדש נוסף בכיכובו של "ההר".
בסרטון הנוסף התגלה ההסבר של תור שאין כל היגיון בסחיבת בקבוקים שמזיקים לסביבה ובהזעה תוך כדי נשיאתם, כשיש את חלופה של מכשיר סודה ביתי.
יצויין כי וניה היימן הוא מבמאי סרטוני הרשת המובילים בישראל וכבר עשה שורה של סרטונים שזכו לחשיפות גבוהות.
הסרטון האחרון זכה להצלחה גבוהה במיוחד הודות לפופולריות של תור ושל "משחקי הכס" שעולה בימים אלה עם עונה חדשה ומדוברת.