במסגרת שירות התביעות הקטנות סייעה המועצה ל-696 צרכנים בניסוח כתבי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות
במועצה לצרכנות סיכמו את הנתונים של 2015 ומתברר כי במסגרת שירות התביעות הקטנות סייעה המועצה ל-696 צרכנים בניסוח כתבי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. זהו גידול של למעלה מ-20% בהשוואה לשנת 2014. עוד מתברר כי מתוך התביעות שההליך בעניינם הסתיים עד למועד עריכת הדו"ח, 98% הסתיימו לטובת הצרכנים, בין אם במסגרת פשרה בין הצדדים, או בהכרעה סופית של בית המשפט בעניינם. אגב, מתחילת הפרויקט, במחצית שנת 2012, הוחזרו לצרכנים כארבעה מיליון שקל.
בשנת 2015, כמו גם בשלוש השנים הקודמות, תחום המוצרים המיועדים לבית ולגן, ובדגש על ענף הריהוט, הינו התחום העיקרי בו סייעה המועצה לצרכנים בניסוח כתב תביעה. בשנת 2015 היווה התחום לבית 44% מסך כל התביעות שנוסחו במועצה לצרכנות וניתן לראות גידול במספר התביעות שנוסחו בתחום בהשוואה ל-214. במקום השני נמצא גם השנה תחום החשמל לבית (16%). אחרי התחומים הנ"ל מדורגים התחומים: "שירותי תקשורת", "ביגוד, הנעלה ואביזרים נלווים" ו- "שירותי תיירות (פנים וחוץ)".