במסגרת החוזה עליו חתמה יוצאת "הישרדות", תקבל רוסלנה 250,000 שקל
רוסלנה רודינה נבחרה לשמש כפרזנטורית מותג נעלי רשת SCOOP ותחליף את דר זוזובסקי ששימשה בשנה האחרונה כפרזנטורית של המותג.
רוסלנה נבחרה להצטלם לקמפיין אביב – קיץ 2016, לצד הדוגמן רון אלוף שהשתתף גם הוא בעונה הנוכחית של הישרדות. במסגרת החוזה תקבל רוסלנה 250,000 שקל.
הקמפיין החדש שיעלה בחודש מרץ 2016 לרגל השקת הקולקציה החדשה, יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין אינטרנטי רחב, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.
זהו הקמפיין ההנעלה הראשון של רוסלנה והיא נכנסת לנעליהן של הפרזנטיות בעבר – דר זוזובסקי,רותם סלע, מלי לוי, בר פאלי, יאנה יוסף.
רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום הרשת מונה 60 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ300 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים ,במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת .