קמפיין ישראלי מצליח למניעת הטרדות מיניות כלפי נשים מככב בימים אלו בברזיל, בקרב אוכלוסיית הגברים דוברי הפורטוגזית. הדבר נעשה בהפקתו המלאה של נדב סלוא, ובהובלתו של יקי שרעבי, אשר עמל להפקת ותרגום הפרסום הישראלי לצד קבוצת אנשים שפעלו בנושא.
הפרסומת מדברת על כך שהאחריות למניעת הטרדות מיניות נגד נשים היא של כולנו, ובעיקר של הגברים במדינה.
הסרטון שמוביל את הקמפיין, לצד אומנים בולטים ומיטב הסלבס בארץ, פונה בבקשה אישית שכל אדם באשר הוא ייקח אחריות בנושא. הגרסה הפורטוגזית מיועדת להגיע למיליוני גברים ברחבי העולם, בתקווה לעשות שינוי דרך יצירה ישראלית שהפכה לבינלאומית – גאווה לישראל.
באתר מאקו נכתב: הקמפיין שיצרו מרדכי ברונשטיין, נדב סלור, יעל רפפורט ואחרים ממחיש את הנתונים המפחידים על הפגיעה המינית בנשים, מדבר על מיניות הישגית ומנסה לגרום לגברים להבין שאלימות מינית היא גם בעיה שלהם. יקי שרעבי מברזיל דאג להפיץ את הקמפיין גם בקרב הגברים דוברי הפורטוגזית.
הקמפיין הישראלי המקורי
חפשו אותם ברשת:
#ehproblemameu