• תרבות
  • כלכלה
  • אוכל
  • רכב
  • יהדות
  • יחסים
  • ילדים
  • סגנון
  • בריאות
  • משפט
  • נדל"ן
תפריט
  • תרבות
  • כלכלה
  • אוכל
  • רכב
  • יהדות
  • יחסים
  • ילדים
  • סגנון
  • בריאות
  • משפט
  • נדל"ן
תפריט
המומלצים
  • תרבות
    • אמנות
    • ברנז'ה
    • טלוויזיה ורדיו
    • מוזיקה
    • ספרות
    • קולנוע
    • תיאטרון
  • כלכלה
    • חדשות הכלכלה
    • עסקים
    • צרכנות
      • חדש בסופר
    • משפט
      • דיני משפחה
      • דיני נזיקין
      • מאמרים
    • נדל"ן
      • נדל"ן מסחרי
      • נדל"ן בעולם
      • חדשות הנדל"ן
      • שוק הדירות
  • אוכל
    • מסעדות
    • מתכונים
    • יין ואלכוהול
  • רכב
    • חדשות הרכב
    • ספורט מוטורי
    • קלאסיקה ואספנות
    • אביזרים וצרכנות
    • דו-גלגלי
    • שטח ופנאי
  • יהדות
    • חדשות היהדות
    • פרשת השבוע
    • תרבות יהודית
    • דיון
  • תיירות
    • תיירות בארץ
    • תיירות בעולם
  • יחסים
    • הורות
    • זוגיות
  • ילדים
  • סגנון
    • טיפוח
    • עיצוב
    • אופנה
  • בריאות
    • אלטרנטיבי
    • היריון ולידה
    • חדשות הבריאות
    • כושר
  • תרבות
  • כלכלה
  • אוכל
  • רכב
  • יהדות
  • יחסים
  • ילדים
  • סגנון
  • בריאות
  • משפט
  • נדל"ן
  • סגנון
  • עיצוב
  • טיפוח
  • אופנה
המומלצים
  • תרבות
    • אמנות
    • ברנז'ה
    • טלוויזיה ורדיו
    • מוזיקה
    • ספרות
    • קולנוע
    • תיאטרון
  • כלכלה
    • חדשות הכלכלה
    • עסקים
    • צרכנות
      • חדש בסופר
    • משפט
      • דיני משפחה
      • דיני נזיקין
      • מאמרים
    • נדל"ן
      • נדל"ן מסחרי
      • נדל"ן בעולם
      • חדשות הנדל"ן
      • שוק הדירות
  • אוכל
    • מסעדות
    • מתכונים
    • יין ואלכוהול
  • רכב
    • חדשות הרכב
    • ספורט מוטורי
    • קלאסיקה ואספנות
    • אביזרים וצרכנות
    • דו-גלגלי
    • שטח ופנאי
  • יהדות
    • חדשות היהדות
    • פרשת השבוע
    • תרבות יהודית
    • דיון
  • תיירות
    • תיירות בארץ
    • תיירות בעולם
  • יחסים
    • הורות
    • זוגיות
  • ילדים
  • סגנון
    • טיפוח
    • עיצוב
    • אופנה
  • בריאות
    • אלטרנטיבי
    • היריון ולידה
    • חדשות הבריאות
    • כושר
  • תרבות
  • כלכלה
  • אוכל
  • רכב
  • יהדות
  • יחסים
  • ילדים
  • סגנון
  • בריאות
  • משפט
  • נדל"ן
איך לעצב עסק שמכניס יותר לקוחות
ראשי » סגנון » עיצוב » איך לעצב עסק שמכניס יותר לקוחות

איך לעצב עסק שמכניס יותר לקוחות

heli.p אוקטובר 7, 2016 10:18 am סגור לתגובות על איך לעצב עסק שמכניס יותר לקוחות

עיצוב ומיתוג משפיעים באופן ישיר על הלקוחות שעתידים להכנס לעסק שלכם ולשנות מקצה אל קצה את ההבדל בין עסק נכשל לעסק מצליח

כאשר אנו נכנסים לבית עסק, הדבר הראשון שתופס לרוב את העין הוא הנראות של המקום. אנחנו רגילים לקטלג באופן אוטומטי גלידריה לפי צבעי הגלידה המוכרים המלווים את חלון הראווה ומספרה לפי צבעי השחור ולבן המאפיינים כ"כ הרבה מספרות, כך גם לגבי עסקים נוספים שהמראה שלהם הראשוני מעיד באופן מיידי על התוכן שלהן.

עיצוב בטעם אישי שמשקף אתכם | צילום הדס ניאזוב כהן
עיצוב בטעם אישי שמשקף אתכם | עיצוב הדס ניאזוב כהן

כאשר בעל עסק מעוניין לבדל את העסק שלו, לעצב אותו תדמיתית ולצקת אופי בקירות וברצפה הוא מחויב בראש ובראשונה לתת פרשנות חדשה, תכנון שמבטא את הקונספט של העסק, עיצוב יוצא דופן שנותן "פייט" למוכר והידוע. חשוב לציין כי עיצוב מסוג זה לא חייב להיות יפה, אלא בראש ובראשונה למכור, לדבר אל קהל היעד ולשווק את המוצר בצורה איכותית. אישה המבקשת לרכוש שמלות פשוטות לא תיכנס לבוטיק יוקרתי ולהפך. מסיבה זו תכנון ועיצוב המקום הם אלו שישפיעו גם על קהל הייעד הפוטנציאלי שיתעניין בו וגם את גובה המחיר שבעל העסק יכול לגבות עבור המוצר או השירות שלו.

איך לתכנן את העסק בצורה הטובה ביותר?

שאלת השאלות!
מומלץ בהחלט לפנות למעצב שמתמצא גם בשיווק. המעצב יחד עם בעל העסק או היועץ האסטרטגי עורכים תכנית אסטרטגית המשלבת את אופי העסק, את המודל עסקי ומפלחים את קהל היעד. קהל היעד הוא האלמנט החשוב ביותר בתכנון העיצוב. חשוב להבין את צרכיו, הציפיות שלו, יכולות הנגישות שלו. האם מדובר בנשים, גברים, ילדים או בעלי מוגבלויות. שכן כל אחד מהם מתנייד בחלל בצורה שונה. ואין ספק כי מיקום העסק והקשר בין פנים וחוץ גם הם מרכיב עיקרי בתכנון.

מיקום העסק והקשר בין פנים וחוץ גם הם מרכיב עיקרי בתכנון | צילום הדס ניאזוב כהן
מיקום העסק והקשר בין פנים וחוץ גם הם מרכיב עיקרי בתכנון | עיצוב הדס ניאזוב כהן

הבנת פעילות העסק וחיי היום יום שלו הם מרכיב קריטי בהתנהלות העתידית, זו שבאמצעים פשוטים עלולה להיהפך מבלתי אפשרית למהנה מאוד. חובה לשים לב לפרטים הקטנים ביותר שעושים את ההבדל וכמו שאמר לודוויג מיס ון דר רוהה- אלוהים נמצא בפרטים הקטנים!

אביטל דניאל, הבעלים של 'כריזמה' המרכז להתפתחות אישית ועסקית טוענת כי הבידול הוא סוד ההצלחה. מה שמבדל בין עסקים משגשגים לעסקים שבקושי סוגרים את החודש הוא היכולת לייצר סגנון אישי. הטעות הקלאסית היא בעסקים שרוצים מאד להצליח ומוכנים להשקיע והרבה בכל מה שיבטיח להם יותר לקוחות רלוונטיים לעסק. הם קופצים מהוצאה להוצאה ומשיטת שיווק כזו או אחרת, משפצים וממשיכים לקוות שמשהו יקרה. זו גם נקודת הכשל שלהם, שכן פעמים רבות הם מתבוננים במתחרים ומחקים את העיצוב והמהלכים השיווקים שהמתחרים ביצעו בתקווה שזה יעבוד גם עבורם. זו הסיבה המרכזית לכך שרוב המספרות היום דומות זו לזו וכך גם עסקי המזון וגלריות לעיצוב. אבל מסתבר שמה שהלקוחות באמת רוצים זה דווקא את הביטוי האישי הייחודי של בעל העסק.

הרגש מחליט והשכל מצדיק | צילום הדס ניאזוב כהן
הרגש מחליט והשכל מצדיק | עיצוב הדס ניאזוב כהן

מחקרים מתחום התנהגות צרכנים מוכיחים שוב ושוב שהרגש מחליט והשכל מצדיק . בתור בעלי עסקים עם אופי ורצון בלתי מתפשר להצליח ולהוביל זכותנו להשמיע את קולנו ולשקף את האופי הייחודי והאותנטי של העסק, זה שממרטיט את לב הלקוחות האידיאליים שלנו. לכל עסק ניגון משלו והעסקים שמעזים להביע את האופי הייחודי, נהנים מלקוחות נאמנים שחוזרים שוב ושוב כדי לשחזר את חווית הלקוח ואת אווירת ה 'ואו' שמתאימות להם כמו כפפה ליד .

להשקיע נכון, זה להשקיע זמן לחשיבה נבונה ולהיכנס ללב של הלקוח וגם לתשוקות העמוקות שלכם כבעלי העסק ולשאול איזו חווית לקוח אני רוצה לייצר? מי הם הלקוחות האידיאלים שלי , אלו שאני רוצה שיהיו נאמנים לעסק? ומה יגרום להם להרגיש הכי בנוח, הכי נכון , הכי חשוב , הכי שווה , הכי הכי?

בעידן המהפכני שלנו לקוחות יודעים שמגיע להם משהו מיוחד שאין לאף אחד, משהו שמעניק להם חוויה והתרגשות כפי שהם לא עתידים לפגוש בשום מקום אחר. לסיכום, חשוב ביותר לצאת מהקופסא ולא ליפול לקלישאות שחוקות של המתחרים. אני לרשותכם

להשמיע את הקול הפנימי שלכם | צילום הדס ניאזוב כהן
להשמיע את הקול הפנימי שלכם | עיצוב הדס ניאזוב כהן
אביטל דניאל כריזמה הדס ניאזוב כהן עיצוב עסקים

אודות המחבר

להציג את כל הפוסטים של heli.p


« פוסט קודם
פוסט הבא »

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך גם:

מזמינים מדביר? חוק המדבירים החדש ייכנס לתוקף מחר

מזמינים מדביר? חוק המדבירים החדש ייכנס לתוקף מחר

'חוק המדבירים' החדש מחליף את ההסדר הקיים לעיסוק בהדברה. החידושים המרכזיים בו נוגעים לחובת רישיון לעוסקים בהדברה תברואית, יצירת מדרג

כרוך באהבה

כרוך באהבה

בין כל הפערים בין הורים בישראל, יש גם אחד המפריד בין אלה שמכינים כריכים לארוחת עשר בערב, כדי להקל על

פיקנטו היא המנצחת של 2015

פיקנטו היא המנצחת של 2015

למרות השיפור בסוף השנה, 230,000 כלי רכב נמסרו ב-2015, לעומת 279,210 כלי רכב ב – 2014, כלומר ירידה בשיעור של

עקבו אחרינו בפייסבוק
הצטרפות לניוזלטר
בחירת העורכים
מי מפחד מאפצ'י? חורף רגוע עם קליניקס
11:03 am

מי מפחד מאפצ'י? חורף רגוע עם קליניקס

קלינקס משיקה את Kleenex Lotion החדש: טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה

מוסיקה לכל
11:37 am

מוסיקה לכל

צליל חדש וראשון מסוגו בארץ נולד בגבעתיים: הרכב מוסיקלי ייצוגי

איך להיות טוב
10:51 am

איך להיות טוב

הספר "איך להיות טוב" הוא מדריך מקוצר, חשוב ומרתק לפסיכולוגיה

ציוצים מהטוויטר שלנו
Tweets by @BestOneOnline
מאמרים אחרונים
מי מפחד מאפצ'י? חורף רגוע עם קליניקס
11:03 am

מי מפחד מאפצ'י? חורף רגוע עם קליניקס

קלינקס משיקה את Kleenex Lotion החדש: טישו מועשר בקלנדולה, אלוורה

מוסיקה לכל
11:37 am

מוסיקה לכל

צליל חדש וראשון מסוגו בארץ נולד בגבעתיים: הרכב מוסיקלי ייצוגי

איך להיות טוב
10:51 am

איך להיות טוב

הספר "איך להיות טוב" הוא מדריך מקוצר, חשוב ומרתק לפסיכולוגיה

אודות ועזרה
  • אודותינו
  • פרסמו אצלנו
  • מפות
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • מפת האתר
  • יצירת קשר
ערוצי תוכן
  • תרבות
  • כלכלה
  • אוכל
  • רכב
  • יהדות
  • תיירות
  • יחסים
  • ילדים
  • סגנון
  • בריאות
  • משפט
  • נדל"ן
הצטרפו אלינו
Facebook
Twitter
Instagram
כל הזכויות שמורות © 2021 המומלצים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס