יחד עם התאמת קוד הלבוש כדאי מאוד להופיע רמה אחת מעל כולם
לפני שניתנת לנו ההזדמנות לדבר ולספר מדוע אנו מתאימות לתפקיד, ישנו שלב חשוב וקובע שנקרא "רושם ראשוני". הרושם הראשוני שלנו נוצר מהלבוש, מהשיער ואפילו מהציפורניים שלנו. אז כדי שלא תכשלנה בשלב הזה אספנו לפניכן את מיטב המומחיות שיכינו אתכן מכף רגל ועד ראש לראיון מוצלח.
להלן טיפים מאת הסטייליסטית אפרת כהן, "הדוכסית":
התאימי את סגנון הלבוש בהתאם למקום ולתפקיד המבוקש. יש לך ראיון עבודה בחוות סוסים? בעירייה? במשרד ממשלתי?. לאן את ניגשת היום? לכל מקום יש קוד לבוש.
התאימי לך לוק שתרגישי בו נוח. כשנוח לך, את במיטבך.
בחרי בגרסא המשופרת של עצמך. כלומר, היי מי שאת, רק מעט מעל הסטנדרט היומיומי של עצמך. תהיי מי שאת ביום ממש טוב שלך .למשל, אם את לא נוהגת להתאפר ביום יום? הוסיפי קצת סומק, גלוס עדין ומסקרה לפני צאתך.
איפור, לבוש ואקססוריז. חשוב שיהיו אבל במידה טובה – לא להגזים ולא להמעיט.
דאגי ששיערך יהיה עשוי כהלכה אך לא בהפרזה (ראיון עבודה זה לא החתונה של אחותך הקטנה). הכל במידה טובה, זוכרת?
בכל מה שנלווה להופעתך כגון תכשיטים, אביזרי אופנה, משקפיים, תיק והנעלה – תני דעתך. השקיעי מחשבה.
בראיון עבודה או בכל מקום אחר אליו את הולכת, יחד עם התאמת ״הדרס קוד״ (=קוד הלבוש) דאגי להופיע רמה אחת מעל כולם. כלומר, אם ידוע שבמקום מסוים לובשים סגנון ספורטיבי – לבשי את סגנון קז׳ואל (=ספורט אלגנט). אם נוהגים ללבוש קז׳ואל, לבשי את אלגנט ואם לובשים סגנון אלגנט – השקיעי מאוד באלגנט שלך. תמיד התלבשי רמה או לכל הפחות, חצי רמה מעל כולם. זו בדיוק ההתאמה הנכונה למקום אליו את מגיעה.
האמיני בעצמך. האמיני בבוראך ושיהיה בהצלחה.
אפרת כהן, הדוכסית-סטייליסטית: ליצירת קשר:
בפייסבוק: דוכסית – בלוג אופנה
http://www.dukasit.co.il/