החטיף החדש של שטראוס פריטו ליי ישווק בצורת מקלות ובטעמים קטשופ וברביקיו
שטראוס פריטו ליי משיקה "תפוצ'יפס סטיקס ביג" – חטיף תפוחי אדמה בצורת מקלות רחבים וארוכים. החטיף ישווק בשני טעמים קטשופ וברביקיו.
בשטראוס טוענים כי מותג תפוצ'יפס הוא החטיף השני הנמכר ביותר בישראל, ולמעשה הוא נמכר בישראל מאז שנות ה-60. אחת הסיבות להצלחה היא שהעובדה שתפוצ'יפס אמנם אינו מרזה, אבל הוא אינו מכיל גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.
בנוסף לתפוחי אדמה המוצר מכיל רק שמן ומלח. כל שקית של 50 גרם מכילה למעשה שני תפוחי אדמה, ומרגע הגעת חומר הגלם למפעל ועד לקבלת שקית תפוצ'יפס עוברת רבע שעה בלבד. כדי להגיע לטעם המיוחד, יש למעשה שישה זנים שונים של תפוחי אדמה המרכיבים את החטיף.