בימים אלו מוצגות באוניברסיטת אריאל עבודות הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה. הפרויקט של אביטל רוטשילד, הוא מיתוג מתחם בקניון המיועד לגברים תחת השם "הדקה ה-19". "קהל הלקוחות הגברי המלווה לרוב את בת הזוג במסע הקניות בקניון הוא קהל יעד שמתעלמים מקיומו", מסבירה רוטשילד. "בחרתי למתג מתחם הממוקם במרכזי קניות ומאפשר לגברים לבלות זמן איכות ומפגש גברי בזמן שבנות זוגם עורכות קניות. המתחם בעצם מאפשר לאישה ליהנות משופינג ללא מגבלת זמן, ואף זמן הקניות שלה יכול להתארך- ובן זוגה במקום לשבת על הספסל בקניון ולדחוק באישה להזדרז בקניות, מבלה יחד עם עוד גברים במצב דומה. המתחם כולל בר עם שתיה ואוכל, טלוויזיות עם ערוצי ספורט ומשחקי פלייסטיישן ועוד. התוצאה היא רווח עבור שני בני הזוג, ובמקביל רווח גם להנהלת הקניון והחנויות שבו".
הודיה רחמילוביץ', סטודנטית במחלקה לעיצוב מדיה חדשה במכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, בחרה כפרויקט גמר לעצב מוצרי קנאביס רפואי תחת השם "קלמה".
פרויקט נוסף הוא "BUTTERFLY" שאותו עיצבה כלנית דקל. הכוונה היא למיתוג של מתחם ייעודי הממוקם בנמל התעופה בן גוריון המציע להשכרה חללי שינה קומפקטיים הבנויים בתצורת קפסולה. מטרת המתחם לסייע לנוסעים להפוך את חוויית ההמתנה לטיסה, לנעימה יותר ולמייגעת פחות (המתחם כולל שירותים ומקלחות סמוכים בתשלום). מטרת המתחם לאפשר לאנשי עסקים להגיע רעננים ליעדם. שירות דומה מופעל בעולם ביפן בערים טוקיו וקיוטו, הונג קונג- סין, ובנמל התעופה הית'רו שבלונדון.
תהילה גלמן יצרה את "סברס", קמפיין מחאה לביטול תופעת הציניות בחברה. הקמפיין יציג מחאה כנגד תקשורת בינאישית צינית והסתכלות שלילית על המציאות. במסגרת הקמפיין יתקיים "יום ללא ציניות"- בו הישראלים מוזמנים לנסות להסתכל על העולם בצורה חיובית ולהרשות לעצמם ליום אחד להסיר את מסכות ההגנה הציניות. ביום זה יחולקו פליירים, חולצות, משקפיים ורודים- להסתכלות חיובית, התקשורת תסקר את החדשות בצורה חיובית- במהדורה "ורודה", ועדי עובדים ותלמידי בתי ספר יעברו סדנאות אופטימיות וכו'..
ד"ר יוכבד פנחסי- אדיב, מנהלת המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, מסבירה על ייחודיות התערוכה: "תוצרי הבוגרים מעידים על יכולתם של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה להשתייך לקהילת מעצבי המחר".
תערוכת הבוגרים תתקיים בין התאריכים 11-21.8 בין השעות 10:00-21:00 בקמפוס אוניברסיטת אריאל