הסקרמבלר החדש מצויד בחישוקי סגסוגת קלה יצוקים, גלגל קדמי גדול בקוטר 19 אינץ' עם צמיגים במידה 120/70-19 מלפנים ו-170/60-17 מאחור
'דלק מוטורס' משיקה בישראל את BMW סקרמבלר, R nineT החדש שיעלה 119 אלף שקל. עם צמיגי שטח, צינור מפלט מוגבה, מהלך קפיצים מוגדל במקצת ותנוחת ישיבה רגועה, הסקרמבלרים הציעו לרוכבים בשנות ה-50 עד ה-70 של המאה הקודמת לא רק הנאת רכיבה על כבישים כפריים מפותלים אלא גם יכולות שטח מעולות ולכן טווח פעולה מורחב. כמו האופנועים עצמם, האנשים שרכבו על הסקרמבלרים לא היו מוגבלים למוסכמות המקובלות. וניתן היה לראות אותם בכל מקום: בכבישים כפריים מפותלים, במעברי הרים מסולעים וכן – במקומות שהדבר מותר – גם על חופים חוליים.
שורשיה של ההיסטוריה של BMW Motorrad נמצאים גם בתפיסת הסקרמבלר. בשנת 1951 הוצג ה-BMW R 68 בתערוכת האופניים והאופנועים הבינלאומית IMA בפרנקפורט, עם צינור פליטה מוגבה 1 in 2 טיפוסי, בדיוק כמו זה ששימש את הרוכב האגדי של BMW Motorrad גיאורג "שורש" מאייר (Georg "Schorsch" Meier) למרוצים. בעוד שבגרסה הסטנדרטית של ה-R 68 היה צינור מפלט רגיל שהותקן במיקום נמוך יותר, גרסת המרוצים המוגבהת הייתה זמינה כבר אז כאביזר של BMW Motorrad. עד היום, חלק מהבעלים של אופנוע קלאסי זה של BMW Motorrad רוצים להתקין את מערכת הפליטה המיוחדת בסגנון סקרמבלר.
כעת מציגה BMW את BMW סקרמבלר R nineT החדש, אופנוע שמחייה את עידן הסקרמבלר באופן מאוד מיוחד. הוא מכיל את כל מה שמגדיר סוג זה של אופנוע, מלא ברוח מיוחדת מאוד ומיוצר לאוהבי אופנועים שאוהבים דברים טהורים, מצומצמים לדברים החיוניים ובלתי קונפורמיסטים – בשילוב עם הטכנולוגיה והאיכות של BMW. יחד עם הרודסטר R nineT, מבסס הסקרמבלר של BMW את עולם החוויות החדש של BMW Motorrad תחת משפחה חדשה ה Heritage.
הסקרמבלר החדש מצויד בחישוקי סגסוגת קלה יצוקים, גלגל קדמי גדול בקוטר 19 אינץ' עם צמיגים במידה 120/70-19 מלפנים ו-170/60-17 מאחור. מערכת הבלמים – שמגיעה עם ABS כציוד סטנדרטי – מצוידת בקליפרים בעלי 4 בוכנות, צינורות בלמים עטופים בפלדה, וצמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים. מאחור, מובטחת בלימה יעילה באמצעות דיסק יחיד בקוטר 265 מ"מ וקליפר צף בעל 2 בוכנות. דגש מיוחד ניתן לבטיחות ולכן מצויד הסקרמבלר כציוד תקני גם במערכת נגד החלקה ASC.