חטיבת השטח 'מוטוטראק' מקבוצת סמל"ת הודיעה על תחילת שיווק אופנועי השטח של BETA בישראל
חטיבת השטח 'מוטוטראק' מקבוצת סמל"ת הודיעה היום (ב') באופן רשמי על תחילת שיווק אופנועי השטח של BETA בישראל. כל זאת לאחר, שלאחרונה קיבלה הקבוצה, זיכיון בלעדי לייבוא ושיווק של אופנועי השטח של חברת BETA האיטלקית.
גלעד דגן, מנהל חטיבת 'מוטוטראק', מסר היום (ב') כי "BETA הוא מותג אופנועי השטח המתפתח והמתקדם ביותר בשוק ה'אנדורו' העולמי, והוא המותג היחידי שמהווה אלטרנטיבה אמיתית ואף טובה יותר למותגים הוותיקים שהתרגלו להחזיק נתח מרכזי בשוק".
"בכוונתנו לקיים בתקופה הקרובה מספר אירועים, במספר מוקדים, על מנת לאפשר לקהל הרוכבים לחוות רכיבת ניסיון באופנועים, שאנו מאמינים, שהם מהטובים ביותר שיש לשוק ה'אנדורו'להציע", הוסיף דגן וקבע.
'מוטוטראק' תתחיל בשיווק אופנועי השטח מבית BETA בישראל כבר בחודש זה (יולי, 2016), עם מחירי השקה מיוחדים.
בין הדגמים שישווקו בישראל, נכללים כל דגמי אופנועי ה'אנדורו' המקצועיים של BETA, שתי פעימות וארבע פעימות בנפחים שבין 250 ל – 480 סמ"ק.
כל האופנועים מגיעים עם סטארטר מובנה אינטגרלי בתוך המנוע ובנוסף, אופנועי שתי-הפעימות מגיעים עם מערכת ייחודית המערבבת את תערובת השמן והמנוע בצורה מכאנית/אוטומטית וחוסכת מהרוכב את ההתעסקות המטרידה.
בנוסף, בין הדגמים שהגיעו לישראל, קיים גם דגם ה X-TRAINER הייחודי, שהוא אופנוע שטח עם מנוע 300 סמ"ק, שתי פעימות.
האופנוע הוא בעל מבנה צר, קל משקל ומתוכנן לרוכב שמעוניין ליהנות מרכיבה טכנית תוך ניצול היתרונות של מנוע 300 שתי פעימות באריזה קצת פחות אגרסיבית.
בתוך כך, עידן לוונהיים מונה לאחרונה לתפקיד מנהל המותגים הדו גלגליים ב'מוטוטראק', והוא זה שייופקד על התחלת השיווק והחדרת המותג BETA בישראל.