לקוחות הכללית יכלים מעתה לבדוק בסמארטפון אם תרופה או ציוד רפואי שנרשמו להם נמצאים בבית המרקחת.
שירות מקוון חדש ללקוחות הכללית: בדיקת מלאי בבתי מרקחת. ללא צורך באפליקציה ייעודית, יכולים לקוחות כללית לבדוק בסמארטפון אם תרופה או ציוד רפואי שנרשמו להם נמצאים בבית המרקחת.
השירות מכסה יותר מ-700 בתי מרקחת של כללית, בהם בתי המרקחת במרפאות כללית וכל בתי המרקחת הפרטיים ורשתות הפארם הנמצאים בהסדר עם כללית.
את מיקום בית המרקחת ניתן לאתר לפי שם, לפי יישוב או לפי קרבה גיאוגרפית למכשיר הנייד. השירות כולל גם הצגת תרופות תואמות (גנריקות) לתרופה שאינה נמצאת במלאי והפניה לבתי מרקחת סמוכים, בהם ניתן להשיג את התרופה. השירות יכלול ניווט לבית המרקחת באמצעות WAZE, בלחיצת כפתור.
המערכת פותחה בעבודה משותפת של ליאור וולף, ראש אגף רפואה מקוונת בכללית, עם הצוות המקצועי של הרוקח הראשי של כללית, ד"ר שמואל קלנג. הם מוסרים גם שב'כללית' עתידים בימים אלה ליצור ממשק נוסף, שיאפשר גם חיפוש אוטומטי של תרופה, בעת לחיצה על מרשם און־ליין לתרופה.
השירות עובד מכל סמארטפון ואינו דורש רישום מוקדם או הורדה של אפליקציה כלשהי. לפרטים נוספים: במב"ם – "בדיקת מלאי בית מרקחת".
פרופ' מ"ק חן שפירא, מנהלת מרחב חיפה וג"מ בכללית, מציינת שזה נדבך נוסף במגוון השרותים המקוונים המתוחכמים של כללית, אשר יקל מאד על המטופלים בקבלת תרופותיהם באופן זמין ונגיש ביותר.